※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

ببینید و تعریف کنید...

سلام به همگی

این چند وقت نه حال خودم خوب بود و نه نت داشتم. حالا که اومدم میخوام جبران کنم با چندتا عکس که نمیدونم دیدید یا ندیدید ویا تو این وب هست یا نیست... به هر صورت از قدیم تا جدید رو براتون میذارم.... امیدوارم خوشتون بیاد... 

ادامه مطلب ...

130216(wonhyuk( sj fanparty-break down


سلام دوستان نمیدونم چند نفر اینو دیدن اگه ندیدین دان کنید خدایی خیلی جیگره


[FanCam] 130216 SJ-M Fan Party Break Down in Bkk

اینجا هیوک یه نازی میکنه واسه شیون که اوفففف....

وب من

سلااامممممممم
میخواستم بگم من هم یک وب زدم لطفا سر بزنید
خیلی خوشحال میشمااااا
ممنووووووووون
اینم ادرس
super heart
هرکسی خواست لینکم کنه لطفا بهم بگه که لینکش کنم
بااین اسم لینکم کنید مرسییییییید

wonhyuk fan edit & fanart

سلاممممم صبحتون بخیر داشتم یه گشتی تو نت میزدم چند تا فن ارت باحال دیدم
دلم نیومد بزارم دیر تر اپشون کنم یکشون خیلی نازه و به دلم نشست خدایی
مطمئنم شمام دوستش خواهید داشت.

خدایی دوست داستنی نیست با اینکه کاملا مشخصه ابعاده نقاشیش کوچیکه
اما حداقل تونسته چهره شیونو خیلی خوب در بیاره چون شیون بخاطر چهره مردانه جذابش
یکم کشیدن صورتش مشکله اما ایراده کارش اینه که عینکو زیاد تاریک کشیده اما بازم فوق العاده اس


بله شیون و هیولاش هیوکو دختر ترشیدش ککک چه خونواده کاملی به به

این ادیتم مربوط به ام ویه this is love میبایشه

برای دانلود این ام وی هم میتونید بریدpersian siwonest

wonhyuk moment

سلام دوستان

با یه چند تا فانی مومنت اومدم از وونهیوک امیدوارم

خوشتون بیاد

اولین لینک