※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

خوش اومدم

سلام دوستای من....

من تازه اومدددم ... خوش اومددددم ... هاهاها!!!

اسمم علیه س (Eliye).

من نویسنده ی بدهی هستم توی وب super junior couple fan fiction اونجا که خوب حمایتم کردید امیدوارم اینجاهم پشتم باشید. مرسید همگی...

ادامه برای سرگرمی لطفا..  ادامه مطلب ...

141007MBC'RADIO STAR OFFICAL UPDATE

این عکس مربوط به رادیو استاره که شیون لیتوک کانگین و هیوک توش هزور داشتن
یادش بخیر چند سال پیش بعد از البوم س/ک/سی فری اند سینگل درست جای کانگین شیندونگ نشسته
بود جاش واقعا خالیه






بقیه در ادامه.... 
ادامه مطلب ...

wonhyuk pic

سلام به دوستای گلم خوبید چه خبرا مدرسه یا دانشگاهتون چطوره
توی شهر شمام داره بارون میاد...
اگه نه امیدوارم که بیاد
خب بریم سر یه سری از عکسا که دوست گلم علیه که فکر کنم
یه سری تون میشناسیدش برام جمع اوری کرده چون من کلا نتم پوکیده و
نمیتونم از سیستم فلفلینگم استفاده کنم
یعنی من همچنان ادامه میدم تا یه روز بشنوم وونهیوک شیپرای خودشو تو
ایران یافته کککک
راستی دوستانی که لاین دارن منو با این ایدی اگه دوست دارن به ادن
choi.sihyuk
حالا برسیم به عکسا



این ماله پشت صحنه اجرای موزیک بانک شرته نمیدونم چرا حس مکنم اونی که اون
گوشه کادر وایستاده ته مینه


به خاطر کیفت عکس معذرت..
من درک نمکنم هیچول چرا به انگشتاش خیره شده؟شیونو انگار به زور اوردنش عکس بگیره
بفرمایید بفیه در ادامه... 
ادامه مطلب ...

140919Super Show 6 Day1 - Ment

سلااااااااااااام همونطور که گفته بودم الان کافی نتم  دارم داشته هامو جمع جور میکنم

این اولی وای باورتون میشه باتری لپتاپم داره ته میکشه زیاد نمیتونم توضیح بدم



140919

Super Show 6 Day1 - Ment (Screen).mp4 - 13 MB