※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

wonhyuk fan edit

وای من حلاک این وونهیوک شیپرای خارجیم
چه سریع وارد عمل شدن کککک


منبعش هم

Persian Siwonest



SUPERJUNIOR 7JIB "MAMACITA" Teaser Photos 140821

میدونم همتون عکسای البوم جدید رو دیدید این فن ادیتیه که من درستش کردم

چطوره دوستش دارین؟؟؟؟

بهترین روز دنیا

سلام هیچی نگید هیسسسس نت نداشتم الانم تازه تونستم کانکت شم
یکم وضع روحیم داغونه اما این نمیشه که بهترین روز توی سال رو نادیده بگیرم
بله همونطور که خیلی هاتون میدونید امروز روز وونهیوکه و من بعد یه تنش گنده و اعصابی داغون امروز
بخاطر کاپل دوست داشتنیم خوشحالمو اومدم وب این پستو گذاشتم واسه پست اینده به دلایل خودم
بچه ها واقعا اگه منو ری نباشیم شمام نیستید خیلی ممنون از لطف بیکرانتون من روی خیلیاتون حساب کرده بودم میخواستم با چند نفر ازوتون کاپل شم ایگو کککککک بیخیال من شید من کلا چرت و پرت زیاد میگم این روزا دلم براتون یه ذره شده بود
میدونید من چند وقته توییتر نرفتمممممم یعنی قشنگ به تاریخ پیوستم این نتم که اینقدر دوست داره صدای بدو بیراه های منو بشنوه از عمد روز به روز از سرعت خودش میکاهه
دوست داشتم واسه امروز حداقل یه وانشات اماده میکردم اما  واقعا روحیم خوب نیس ولش کنید
خب یه چند تا عکس قبلا گرفته بودم نمیدونم دیدید یا نه حتی یادم نیس گذاشتمشون یا نه کککککک


تا الان گفته بودم بهتون من روانیه این کاپلم؟؟؟

یعنی من روانی این مدل نگاه کردن شیونم چه سریعم میره تو حس چشاش خمار میشه دقت کردین؟؟؟


این نت منو کشت تا الان 10 بار دیس کانکت شده من اگه تونستم فردا بیام پارت بعدی قمار باز رو هم میزارم اگه نتونستم
به نت احمقم فوحش بدین لاو یو آل