※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

wonhyuk fan edit & fanart

سلاممممم صبحتون بخیر داشتم یه گشتی تو نت میزدم چند تا فن ارت باحال دیدم
دلم نیومد بزارم دیر تر اپشون کنم یکشون خیلی نازه و به دلم نشست خدایی
مطمئنم شمام دوستش خواهید داشت.

خدایی دوست داستنی نیست با اینکه کاملا مشخصه ابعاده نقاشیش کوچیکه
اما حداقل تونسته چهره شیونو خیلی خوب در بیاره چون شیون بخاطر چهره مردانه جذابش
یکم کشیدن صورتش مشکله اما ایراده کارش اینه که عینکو زیاد تاریک کشیده اما بازم فوق العاده اس


بله شیون و هیولاش هیوکو دختر ترشیدش ککک چه خونواده کاملی به به

این ادیتم مربوط به ام ویه this is love میبایشه

برای دانلود این ام وی هم میتونید بریدpersian siwonest

نظرات 1 + ارسال نظر
blue star سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 01:26

وایییییییییی فن آرت هاش خیلی خوبن... مرررررررسی که گذاشتی .... سیوون و باگزی....
موزیک ویدیو هم که فوق العاده بود

وای اوانسز رو خییییییییییییییییلی دوست داشتم اینقدر غصه دارم ولی کافی نت بغل خونمون جمع کرد تا من بتونم وای فای بگیرم طول میکشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد