※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

ببینید و تعریف کنید...

سلام بچه ها


با چند تا عکس اومدم برید ادامه ....


 

 



وای قیافه ی هیوک من رو ترکوند شما رو نمیدونم...





این برای زیر استیج سوـپر شو 6



اینو برای مرور خاطرات گذاشتم.... چچخخخخخ




چه با احساس ... چشام دو تا شد



اب بازیییییی منم میخوامممم



این عکسا برای اجرای shirt می باشـــــد 






حالا میرسیم سر بحث مهم ترررررر



اینم از اسپاو... دیگه رحم ندارن این فن ها!

اخه از دهن شیون این همه هیوک بیاد بیرون؟؟ عجبااا




اینم از سوپر شو 6







یاااااااااااااا منو بگیرین میرم تلافی میکنمااااا ....

آییییششش




چخخخخ



دقیقا همیجا جلو ما؟؟؟؟

اقا من امادم ادامشو برین کککک


زبون درازی؟

برا جلوییت؟

اقا این داره شوکوشی بازی درمیارهههه



اینم از فرودگاهه ... چرا شیون رو داره دعوا میکنه منم نمیدونم...



عکس سلفی میگیرن باهم ... اوخییییی



اینم از کامن کـنـفـرانـس شیهیوکییییی....



بخاطر اینکه کم بود

بد بود

اخ بود

بوووق بود معذرت...

ولی خب خودتون وقتتون رو گذاشتید به من چه...

هاهاهاهاها

تا سری بعد...

دوستون دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیس شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 10:57

قشتگ بود مرسی

خوهش میشه عزیزم

sogand جمعه 26 دی 1393 ساعت 14:44

وای خیلی باحال بودن مرسی عزیزم

خواهش میکنم خوشحالم خوشت اومد و ممنون که نظر گذاشتی .. ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد