※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

ببینید و تعریف کنید...

سلام به همگی

این چند وقت نه حال خودم خوب بود و نه نت داشتم. حالا که اومدم میخوام جبران کنم با چندتا عکس که نمیدونم دیدید یا ندیدید ویا تو این وب هست یا نیست... به هر صورت از قدیم تا جدید رو براتون میذارم.... امیدوارم خوشتون بیاد... 

 


ن هیوک اینجا جاس نیس ...


مسابقه ی رقص گذاشتن انگار..

کولی ... منم میخواااام



انگار بچه بغل کرده اینقد هیوک سبکه..


نمیدونم شیون چی میخواد که هیوک نمیذاره بش نزدیک شه؟ شما میدونید به منم بگید لفا


اینم قیافه ی هیوک که انگار داره ناز میکنه...


همیشه همینطوریه طرف منصرف بشه میره منت کشی

دیدید گفتم یه چیزی میخواد؟

مگه میشه شیون یه چیز بخواد به دستش نیاره؟


قلدر بازی وون هیوکی...


ابروهای شیون... دندونای هیوک... دهن باز هائه یه طرف

چه زوج قوشملی..


زوجم زوجای وون هیوکی...

من که همه حواسم به تماس بینشونه شما رو نمیدونم..



وون هیوک اینجا..

وون هیوک اونجا..

وون هیوک همه جا...

(برا امشب کاراتو جبران میکنم هیوک)

(زهی خیال باطل چویی شیون)

ماهم که اینجا


شیون: با من ازدواج میکنی؟

هیوک: باید فکرامو بکنم!حالا برو کنار دارم عکس میگیرم!


من میخندم تو هم بخند ضایع نشم شیون...

(البته معذرت)


کولی، کولی،..

این کولی فرق داره.. ن که تمام لمسه.. تمام حاله..


بعضی موقع ها حرص در اوردن جزئی از عشق حساب میشه..


فهمید که فهمیدیم.. قیافش اینجوری شد..

خ چی فک کرده ما مثلا ای ال افیم ..

با یه نگاه میفهمیم چه خبر شده..

(وون هیوک ایز ریل شده)


تیپ تفریحی هم دنیایی داره هااا...


من شدیدا عاشق این شدم.. وای من مرگشـــــــــم


چه شیون سر به زیری رو دارین تماشا میکنید...

ولی از همه زرنگتر خودشه..

سواستفاده گر تا دید دارن از خودشون عکس مگیرن داره بستنی شون رو تموم میکنه..

حالا بستنیه کیه؟

به نظر من توت فرنگیه


اینم یه نوع دیگه از کولی..

فک کنم اگه شیون اموزش کولی بذاره میتونه درامد هنگفتی به جیب بزنه ماشالا..

چشم نخوره ایشالا..


فک کنم شیون سوپرایز شد..

انگار شرط بندی رو باخته باشه بخاطر شبش که هیوک گف اگه من اینکارو کنم تو باید چیزی بم بدی...

حالا بماند که اون چیز چیه..

فک کنم هیوک مشتاق بوده برا گرفتن همون چیز..


داش شیون چاکریم...

داش هیوک جیم جمالتو..


خوبه انگار شیون هیونگ نمیخواد یه جا ساکت بشینه...



وقتی دنبال یه فرشته باشی همین میشه که میری سوءپرمن میشی..




دونگهه باز جو گرفتتش اونهه بازیش گل کرد دست دور پای هیوک کرده شیونم دید عصبی شد برگشت یه سمت دیگه و هیوکم انگار حالش گرفته شد با کار هائه... چخخخخخ


وون هیوک ایز ریل غیر از این حرف دیگه ای ندارم..


کریسمسم نیست بگیم به مناسبتش اینو گذاشتم..

ولی پیشاپیش مبارک...

(میخواستم منحرفتون کنم چیزی متوجه نشید چخخخ)


اینو تو وب خودم گذاشتم اونایی ک دیدن باز ببینن اوناییم ک ندیدن حالا ببینن که چطور توجه به هیوک زیادهههه


هر جا باشن باز با همن..

با بغل کردناشون...

این عکس زیادی رویایی شده..



اخه چرا طرفدارا درک نمیکنن یه جای خلوت رفتن که اوهوم کنن چرا خلوتشونو با چیکس چیکس فلشاشون بهم میزنن؟!!چخخخخخخخخخخ

اینم رمانتیک شده ... رفتم تو فضاااااا ...


اصل ماجرا این بود که با شماره ی 23 و کلاه قرمزی، وون هیوک ایز ریل ...


و بدرود عزیزان من...



نظرات 3 + ارسال نظر
blue star جمعه 7 آذر 1393 ساعت 00:29

واییییییییییی خیلی قشنگ بودن ... این دوتا ما رو نابود کردن با این کاراشون...
چندتا از عکسا برای اجرای آهنگ سانی ه ... یعنی من عاشق اون اجرام کلی شیهیوک مومنت داره... یه تیکش که میگه i need you شیوون رو به هیوک میگه یعنی اون موقع دیگه من تو افق بودم...
ممنون عزیزم خیلی خوب بود

خواهش عزیزم ...ممنونم ک نظر گذاشتی... این دوتا خیلی به هم نزدیکن اوففففففففففف♡

choi sihyuk یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 13:37 http://wonhyukpersianfanclub.blogsky.com

عاشقتم دیگه ککککککککک خیلی عکسای توپی بود عروسم
منتظر سرری بعدی که قولشو دادی هستم

الان اومدم دارم اپ میکنم.... خواهش مادر شوهر
بت گفته بودم عاشق پسرتم؟

sogand جمعه 30 آبان 1393 ساعت 13:37

وای چه عکسایی بود خیلی حال کردم مرسی عزیزم

خواهش میکنم دوسم .. خوشم اومد حال کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد