※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

معرفی وان شات مناسبتی....

سلامممممممممممم گوگولیا
خوبید خوشید چیکار میکنید؟؟خوش میگذره...
پیشاپیش کریسمستون مبارککک
امیوارم لحظات پایانی سال
2014 براتون سرشار از خوشحالی باشه دوستون دارم
اها درضمن فیک علیه جون به دلیل سانسور نشودن کلمات توسط من رمزدار شد رمزشمsanta میباشد
و اینکه حتما بخونیدش چون خیییییییییییلی نازه....
و خودمم یه وانشا اماده کردم که همون شب کریسمس اپش میکنم به اسمه پری بدون بال
گفتم کاورشو الان اپ کنم تا یه چیزی اپ کرده باشم
دوستون دارمممممممممممم


نظرات 1 + ارسال نظر
eliye جمعه 28 آذر 1393 ساعت 00:25 http://iandmylove.blogsky.com

واااااااااااااااو واااااااااااااااو دهنم وا موند ...

حالا برو میهن بلاگ برا ورژن اونهه ش هم کاور درس کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد