※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

gambler(قمار باز)12

سلام دوستان خوبید حالتون چطوره
با پارت جدید امدیم امیدوارم دوست داشته باشید
رمز رو برداشتم
خداییش حوصله سانسور کردن کلمه ها رو نداشتم
 برای دانلود فیک بریید ادامه مطلب در ضمن داستان داره وارد یه ماجرای جدید میشه فک کنم تو پارت قبل کمی متوجه شدید
کم کم کاراکتر ها اضافه میشن تمام تلاشم رو میکنم تا رضایتتون رو جلب کنم
دوستون دارم خیییییییییییییلی مواظب خودتون باشید...


 

gambler part12

نظرات 7 + ارسال نظر
fatemechoi یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 11:28

اوه اوه کیبوم چه نقشه ای برای دونگهه کشیده؟!!!
نازییییییی شیهیوک
ممنون مریمی جونم

خواهش میکنم عزیزم

حنانه چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 00:41

رمز به من ندادی این یعنی فیکتو نخونم باشه نمیخونم

اجی فهیمه تویی؟؟؟ امشب میام مسنجر بهت میدم

sogand یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 14:16

ایول وونی تو میتونی مرسی عزیزم بابت رمز

خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خواهش میکنم فدات شم

لیندا شنبه 29 آذر 1393 ساعت 15:24 http://haehyuk.mihanblog.com/

چی شد....دونگهه چی دید که دهانش بسته شد؟؟؟
منتظر قسمت اینده هستم گلمممممممم
بوووووووووووووووس

بعدا متوجه میشی
سعی میکنم زود اپش کنم عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسسس

ثمین (: جمعه 28 آذر 1393 ساعت 18:55

سلاممم (: خوبی؟؟؟؟

ممنووووووون (: زودئ بزارررررر

سلاام خانممممم خوبی چه خبر !!
خوش میگذره پیدا میدا نیستی دلم برات تنگ شده بود
خواهش میکنم عزیزم منظورت وانشاته س؟؟؟؟
اگه اونه گفتم شب کریسمس میزارمش

لیندا پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 21:21 http://haehyuk.mihanblog.com/

منم رمز

شمارمو که داری

باشه عزیزم برات میفرستم الان

blue star چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 21:13

مرررررررررررسی عزیزم دست درد نکنه برم بخونم

خواهشششششششش عزیزم
برووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد