※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

New Author

با عرض سلام

من ندا هستم...

مسلماً با من آشنایی دارن همه 

چقدر من عزت نفس دارم اصلاً...

من نویسنده ی وبلاگ Allkpop.persianblog.com  و همچنین Eunhae-fanfics.mihanblog.com بودم و هستم...

عاشق هیوکم و شیوون رو خیلی دوست دارم.... این کاپل به نظرم خیلی کیوت و جذابن و دوست داشتنی...

هر نویسنده میتونه با شخصیاتای داستانش آزادانه برخورد کنه... من هیوک رو به عنوان اصلی ترین شخص داستان هام میبینم و بودنش با هرکی تو فیک هام برام مهم نیست، مهم شاد بود شخصیتم تو اون لحظس...

خیلی زر زدم

امیدوارم لحظات خوشی باهم داشته باشیم...

همه ای ال افا رو میدوستم...

امیدوارم از فیک هایی که در آینده قراره بذارم خوشتون بیاد...

دوستتون دارم ^_^

 


نظرات 2 + ارسال نظر
eliye پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 13:53

سلاااام خوش اومدی ندا خانم

ممنونم عزیزم منم خوشالم خخخ

choi sihyuk چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 00:40 http://wonhyukpersianfanclub.blogsky.com

به جمع ما خوش اومدی اجییییی جون

مرسی منو به جمعتون آوردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد