※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

fan art(WONHYUK(Pic 141215

وای من وقتی اینو دیدم مردم خدایی خیلی ناز نیس مامان بابا و بچه ها

اوخی چوکو چه گوگولی شده خدا این فنا رو واسه ما نگه داره تا باشه از این فن ارتای گوگولی

خدایی بوگشی رو که دیدیم مردم از خنده




یعنی میبینید سنجاق عروسکی وونهیوک اخه منم میخواممممم





اینم که ماله قبل اجرای احتمالا اوساکا فکر کنم اینا با هم نوشیدنی
انرژی زا میزنن به رگ توی ادامه عکساشم میزارم براتون


  
بلهههههه جوجوهای منن



ترو خدا قیافه ها رو نگاه کنید هیوک چه نگاه دuوت کننده ای داره ککککک







بابا اروم چه عجله ای داره








یه سری هم عکس هس از اجرا ی اوساکا بچه ها ببخشید من عکسا رو دیر میزارم چون نتم داغونه
باید صبر کنم تا ردیف شه بعد بتونم عکس ها رو بیابم و بزارم



هیوک من/حرف اخه جلو جمع این بچه اصلا صبر نداره کککک





ووچ ووچ چه نازی هم میاره وhسه ما این





اینم از نمای کامل چه بغلی هم کرده ادم دلش میخواد
یه چیز بگم نمیگید منح/رفه؟؟؟خدایی با حالتی که اینا هستن ادم از راه راست منحرف میشه خو...





خب تمومید امیدوارم خوشتون بیاد
دوستون دارممممم زیاد

نظرات 3 + ارسال نظر
blue star چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 21:10

اییییییییی خدا جووون مرگمون کرد هیوکی با این کاراش من جای شیوون بودم با اینههمه اغفالگری هیوک دووم نمیاوردم

به خدا عاقای پو///رنه دیگه
من جای شیون بودم یه کاری میکردم نتونه راه بره

maju سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 04:21

عالی بود مخصوصا عکس اخری.رفتم فضااااااااااااااااااا

eliye سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 01:29

سلام من هرچی سعی کردم واتس آپ رو دان کنم نشد ورن جدیدشو ... کاری داری؟
بازم سعی میکنم ببینم چی میشه

اوه چه بد نه کار خاصی نداشتم من اون وان شاتو تموم کردم تنبل خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد