※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

دو تا تبریک گندهههههههههههه

سلام بچه ها خوبید ای وای شرمنده ام به خدا
سعی میکنم قمار بارزو تا چند روز اینده اپ کنم
اما الان اومدم دو تا اتفاق مهم رو تبریک بگم اول به الیییییییییییی(المیرای نازم)
که تولدشه تولدت مبارک عزیزم و دوم عروسی مینی کوچولو که هنوزم باورم
نمیشه داره دوماد میشه و از همه ویتامینا میخوام که همچنان عاشق باشن همونطور که ما
هستیم
و اینکه یه خبر من دارم چند تا فیک رو با هم مینویسم واسه همین اپ قمار باز دیر به دیره
قول میدم همونطور که سعی میکنم قمار باز رو زود اپ کنم اون چند تا فیکم تموم کنم و اپشون کنم همینجا
و اینکه هنوز عاشقتونم و میمیرم براتون

نظرات 2 + ارسال نظر
eliye دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 00:09

سونگ مین

علیه کارت دارم فورییییییییییییی

eliiii یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 06:09 http://sujuworld.mihanblog.com

آجییییییییی...
ممنوووووونم عزیز دلم
بچه ها گفتن اینجا بهم تبریک گفتی کلی ذوق کردم!
متششششکرم عخشم
بببببخخخخخخخخخخخخخلللللللللل

جوووووووووون دلمممممممممممممممممم
وظیفه س اجی جونننننننننن
عزیزممممممممممممممم عاشقتم دیگه
خواهش موکونم
بخلللللللللللللللللللل دوست دارمممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد