※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

ببینید و تعریف کنید...

سلام به همگی


دوستای من فقط برید ادامه که عکس های زوج محبوبمون را گذاشتم..

ممنونم از همگی

 


این دفه اصلا وقت ندارم پس چیزی نمی نویسم






این عکس از یه زاویه ی دیگس ک دیگه بستنیه نیافتاده

البته اگه

پست قبلی رو دیده باشید متوجه میشید














متاسفم که کم بود ولی بازم امیدوارم خوشتون بیاد و اگرم تکراری بودن معذرت

نظرات 5 + ارسال نظر
لیندا پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 00:37 http://haehyuk.mihanblog.com/

عکسا عالیییییییییییییییی بودن
خسته نباشی

خواهشمندم ممنونم ک نظر گذاشتی دوسم

ثمین (: چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 19:24

سلاممممممممم خوبی؟؟؟

خیلی قشنگگ بود ممنون خسته نباشییییی

سلااااااام..... خواهش میکنم ... ممنون ک نظر گذاشتی دوسم

blue star چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 11:02

واییییییییی من هلاک این دوتام .... خیلی قشنگ بود عکسا... مرررررررررررررسی

خواهش میکنم دوسم ♡ ممنون ک نظر گذاشتی

zeinab سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 08:23

ای ججووونم چه نازه عکساشون..دستت درد نکنه چینگو جونم

خواهش میکنم دوسم.... ممنون ک نظر گذاشتی

sogand یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 17:42

وای عاشق این مثلث عشقیم مرسی عزیزم

خواهش عزیزم مرسی ک نظر گذاشتی منم دوس دارم این مثلث ی مثلث معمولی نیس بابودن هائه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد