※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

you'r not alone

سلام دوستان خوبید زیاد حالم خوب نیس چشمم عفونت کرده سرما هم خوردم گلوم درد میکنه
اما خب چند وقت بود دلم میخواست یه وان شات بزارم که دیشب بالاخره یکی نوشتم امیدوارم  دوستش داشته  باشید

این تقریبا با چیزایی که نوشتم متفاوته حتی قلم نوشتنم سعی کردم کلا یه کار متفاوت رو بنویسم

you'r not alone


نظرات 7 + ارسال نظر
ثمین(: جمعه 21 آذر 1393 ساعت 16:24

خیلیییییییییییییییییییییی قشنگگگگگگ بوووووووود

واقعا افریننننننن (:

خسته نباشیییی

بو.س

خوشحالم دوست داشتی عزیزم دفعه بعد با یه فیک ه/ات بر میگردم البته کار تایپش رو تموم کنم ویرایشو شخصیت پردازیش تموم شه میزارمش کککککککککککک
ممنوننننننننن

blue star سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 13:57

خیلی قشنگ بود....
مرررررررررسی

خوشحالم خوشت اومد
خواهش میشه عزیزم

aida پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 23:18

jenazeye mano jam konid lodfan
Mersiiiiiiiiiiiiiii

گریه نکککککننننن عزیزممم بیا بخل
خواهش میشه گلم

sogand سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 22:03

وای خیلی حال کردم باهاش مرسی عزیزم

خواهش میکنم بازم وان شات نوشتم اگه شد بعد ها میزارمشون

لیندا سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 18:54

بیچاره شیوون.....بچگی تازه بهش اعتراف کرد که همه چیز نابود شد
تک شاتی غمناکی بود ولی دستتت دردنکنه عسیسممممم
خسته نباشی

دستم به شاد نوشتن نمیرفت باز سعی کردم زیاده روی نکنم توش
خواهش عزیزم

fatemechoi سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 17:49

سلام مریمی جونم
این تکشاتی خیلی قشنگ بودولی حیف که توش هیوک وشیوون مردن من دوست ندارم این دوتا بمیرن توهیچ فیکی اشکم درمیاد
ممنون مریم گلم

سلام عزیز دلم خوبی
خوشحالم دوستش داشتی گلمخوب شد گفتی میخواستم این مدل بازم بنویسم ای جونم فدای اشکات اجی جون

خواهش میشه اجی جونی

eliye دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 16:31

سلام خیلی قشنگ بود
ب ویرایش بیشتری نیاز داره نگی نگفتم....
راستی پنل نتم بازی در اورده از هیچ جا نمیتونم ش بگیرم باید زنگ بزنم ب نمایندگیش که درست کنه معلوم نیس کی درس میکنه
حالم گرفته شد جدا ... تازه میخواستم شیهیوک بنویسمااااا اه
اوهوم شد توحالم

راستشو بخوای اگه میخواستم با دقت بنویسم یه داستان بلند میشد واسه همین
بدو دیگه دختر لوسسسس
تو بنویس بعد که پنلت درست شد بیا بزارش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد