※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

wonhyuk pic

سلام به دوستای گلم خوبید چه خبرا مدرسه یا دانشگاهتون چطوره
توی شهر شمام داره بارون میاد...
اگه نه امیدوارم که بیاد
خب بریم سر یه سری از عکسا که دوست گلم علیه که فکر کنم
یه سری تون میشناسیدش برام جمع اوری کرده چون من کلا نتم پوکیده و
نمیتونم از سیستم فلفلینگم استفاده کنم
یعنی من همچنان ادامه میدم تا یه روز بشنوم وونهیوک شیپرای خودشو تو
ایران یافته کککک
راستی دوستانی که لاین دارن منو با این ایدی اگه دوست دارن به ادن
choi.sihyuk
حالا برسیم به عکسا



این ماله پشت صحنه اجرای موزیک بانک شرته نمیدونم چرا حس مکنم اونی که اون
گوشه کادر وایستاده ته مینه


به خاطر کیفت عکس معذرت..
من درک نمکنم هیچول چرا به انگشتاش خیره شده؟شیونو انگار به زور اوردنش عکس بگیره
بفرمایید بفیه در ادامه...  


وای من عاشق این ادیتم دیگه فقط برای شیون قلب گذاشته این نشون میده کسی که اینو
ساخته شیونسته

من حلاکه اینجور شوخیام که هیوک همشم با شیون انجامش میده
اهاهاهاهاها یعنی من درمورد کلاه شیون نظری ندارم پس بهش نگاه
نکنید حرصتون دراد به انگشتای هیوک نگاه کنید حس خوبیه

 



ههه اینجا ماله پشته صحنه ام نت شیون اینجا داشت سنگ کاغذ قیچی بازی میکرد

این بهترین اجرایی که تو عمرم دیدیم همیشه با خودم میگفتم چرا هیوک سولو نداره وای ترکوند عشقم




این بشر چه سفیده خدایی نقطه مقابل وونی مکمل شیونهای جونم

اینجا قشنگ یه دور میپرخونه هیوکو یعنی باید اسم شیون رو گذاشت خدای فن سرویس همچین با احساس اینکارو میکنه که ادم دلش میخواد


کیس دِ رادیوی وونهیوکی ای جان چه شیرین میخندن


من به شخصه عاشق اینم شیون هیوکو هی بغل کنه اما هیوک عشوه الکی بیاد
خب این سری از عکس ها تموم شد اگه سرعت نتم مثله الان اوکی بود باز هم در اینده

نظرات 4 + ارسال نظر
شاهین ای ال اف چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 17:01

سلااااام ااااه ایناروووو خوبه خوشم اومد بازم بزار مرسی ابجی
من دلم یه کوچولو گرفته ولی از بابتی برای مینی صورتیم خوشحالم ای کاش اول دونگوری دونگ دونگ ازدواج میکرد نه؟ اون خیلی وقته دوست داره مزدوج شه... اشکم دراومد با اینکه پسرم هوف عجب دنیایی شده.. البته خبرا که زیاده نمیدونم به کدومشون گوش بدم منطقم پوکید

سلااام پسرم خوبه؟ خواهش میکنم داداشی
چرا عزیزم؟؟اره خوبه منم براش خوشحالم اما میدونی الفا دیگه شورشو در اوردندقیقا بیچاره شیندونگ از کی هی میگفت دوست دارم مزدوج شم هی نمیشد دلم براش سوخت زیاد به خبرا اهمیت نده مهم اینه که باید مثله یه ای الف پشت سوجو باشیمو ازش حمایت کنیم

blue star شنبه 12 مهر 1393 ساعت 23:22

مررررررررسی ... خیلی قشنگ بود

خواهشششششششششش
خدا کنه تا اخر همینجوری دوسش داشته باشی

sadegh جمعه 11 مهر 1393 ساعت 16:47 http://ulinux.mihanblog.com

سلام
وبلاگ خیلی خوب و جالبی داری
اگر موافقید با هم تبادل لینک کنیم...وبلاگ من رو با عنوان "لینوکس را دریابید..." لینک کن بعد بیا توی وبلاگم نظر بده تا سریع لینکت کنم
ضمنا یه پیشنهاد خوب برات دارم که می تونی از طریق بازدید وبلاگت درآمد خوبی داشته باشی پس یه سری به لینک های زیر بزن و از همونجا ثبت نام کن...
http://20tomani.com/ref:953
http://20tomani.com/user/signup/ref:953

طراحی سایت ارزان جمعه 11 مهر 1393 ساعت 15:51 http://efanet.ir

سلام.
مطلب خوبی بود.ممنون

طراحی سایت ارزان
http://efanet.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد