※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

ستاره ی دنباله دار - فصل دوم


عجیبه من فکر می کردم استقبال از این فیک خیلی بیشتر باشه

-_- و :(

اینم لینک چپتر 2
فصل دوم

فاطمه جونم بیا دوباره پی دی اف و آپلودش کردم
اون سری هم البته خیلی اذیتم کرد نمی دونم این فایله چش شده بود
ایشالا که این لینکه درست باشه
فصل دوم - لینک جدید

نظرات 10 + ارسال نظر
ثمین جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 04:37

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییی
فوقالعاده استتتتت این فیکککککک

اولین فیک شیهیوک دارم میخونمممم واقعااااا عالیههه

زودتر ادامشو بزارررر (: لطفا

(:

اولیه واقعا؟ موفق باشی ^^
ممنون عزیزم تز محبتت

negin یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 17:50

وای خیلی خ.ب بود!بقیه شو کی میذاری؟
مرسی خانومی

همین الان گذاشتم
ممنون عزیزم

fatemechoi دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 12:52

سلام ریحانه جونم
ممنون عزیزم واقعا یه دنیاممنون
هیوکی که اعصاب نداره وشیوون هم یه برادر نگرانه
وااااایییییی موندیم تو خماری
ممنون ریحانه ی گلم وممنون نداجونم

خواهش عزیزم
ککک آره رسما هیوکی بی اعصابه

fatemechoi یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 14:56

سلام ریحانه جونم
برای من مشکل داره نمیتونم بخونم میشه با لینک دیگه هم بذاری دارم دق میکنم
خواهش

گذاشتم رفیق ^^

فهیمه شیوونااااااا شنبه 28 تیر 1393 ساعت 12:42

وای من از این فیک خیلی خوشم میاد وسش دارم هیجان انگیزه تو روخدا ادامه شو بنویس
اخجون شیوونی زخمی میشود یعنی من عجیبترین ادمهاهمه از زخمی شدن عشقشون ناراحت یاگریون میشن ولی من نه چون میدونم اگه زخمی بشه هیوکجه بهش میرسه اینجوری عاشقش میشه نه؟الانم برای خودم داستان نوشتممممممممم
بذار بقیه شوووووووووو

خیالت راحت
من و ندا هم مثه توییم
و ازونجایی که جفتمون عشق هیوکجه ایم اصولا بلا ها رو سر اون بنده خدا میاریم کککک

reihane جمعه 27 تیر 1393 ساعت 16:09 http://myworld-fanfiction.blogfa.com

سلام عزیز دلم ..حالت خوبه؟؟
خسته نباشی خیلی قشنگ بود ..
میگم هیوکجه اعصاب مصاب نداره هااا خووو بچم شیوون زهرش ترکید خووووو
مرسیییییی گلم بووووووووووووس

مرسی عزیزم!
ککک
بچم هیوکی بی اعصابه!!
خواهش عزیزم

لیندا جمعه 27 تیر 1393 ساعت 14:22

ووییییییی چه بد جا تموم شد من ادامه شو می خوامممممممم:
مرسییییییییییییییییییی

نیس که تو کم ما رو دق می دییییییی

sogand پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 21:42

سلام عزیزم من دوقسمتش دان کردم با هم خوندم فیک خیلی قشنگیه کنجکاوم بدونم گذشته هیوک چی بوده که اینجوری شدهمرسی عزیزم

وااای به این گذشته... چپتر 6-7 می فهمی!

sogand چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 18:52

مرسی عزیزم خسته نباشی

ممنون عزیزم ^^

fatemechoi چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 17:58

سلام عزیزم
میگما این لینکش مشکل داره وقتی دانلود میشه تو صفحه ها چیزی نیست ونمیشه خوندش

ئههههه
اوکی درست میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد