※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

فن کلاب سونیه شیده

شاید خبر که شنیدم درست نباشه اما ظاهرا فن کلاب قبلی دخترامون سونیه شیده
چیلتر شده...
یکی از عزیزترین دخترام به اسم سونیا زحمت کشیده
و برای این گروه دوست داشتنی یه فن کلاب زده میدونم الفا زیاد از سونیه خوششون نمیاد اما گفتم شاید بعضیا مثل منو ری این گروه رو دوست دارن خلاصه دوست دارم به این
فنکلاب سر بزنید و حمایتشون کنید در صورت علاقه ککک ممنون
اینم ادرس:

نظرات 1 + ارسال نظر
cullwang یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 23:36

سلووووووووووم بالاخره نت دار شدمممممم .... عالیه سرعت نور داره فقط باید بم بگی که کجا برم برا دانلود با کیفیت ..
وب جدید مبارک باشهههههههه من که خیلی خوشم اومد امیدوارم همه خوششون اومده باشه...
الان با گوشیه بابا اومدم خیلی زود پیدات کردم میسی گلم ک هستی
فردا باز بت زنگ میزنم پس وب سایتارو برام آماده کن ک ازت بگیرم ... راستی مشتاقم بعد از این همه سال انتظار حالشونو بگیرم

یااااااااااااااا اومدی پز نتت رو بهم بدی صبر کن بیام خونتون بایه گاز گنده ازت انتقام میگیرم
مرسیییییییی من که بهت نمیگم
با اینکه نت داری باز گوشیه باباتو بر میداری؟ ای نا جنس
من که فردا گوشی رو برنمیدارم هاهاهاهاهاهاهاهاها
حال کیا رو؟باز از اون کارای بد بد؟؟؟؟؟؟؟ کتک میخوای مگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد