※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

ستاره ی دنباله دار - فصل اول



و این هم چپتر اول فیکی که هممون منتظرش بودیم!!!!
و اینم بدونین نویسنده ی این فیک من هستم و نداهیوک!!!
بچه ام با سابقه ست! قدیما -مثله من- هائه هیوک شیپر بود و الان هم اغفالش کردم که شیهیوک بشیپه!!
بچه ها وااااقعا منتظر نظراتتون هستیم
من و ندا این فیکو انگلیسی توی ای اف اف میذاریم و خوشحال می شیم که شما با نظراتتون به بهتر شدن هر چه بیشتر فیک کمک کنین!

اینم لینک چپتر 1
ستاره ی دنباله دار - 1

نظرات 6 + ارسال نظر
ثمین جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 04:21

واااااااااااااااااییییی خیلی قشنگ بودددد (:

سلامم هه هه (:

من شیهیوک خیلی دوست دارممممم

منــــــــــــــم خیلی دوست میدارم!
خیلی خوبن!
سلام!

fatemechoi پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 11:46

من مطمئنم نظر گذاشتم پس کوش؟!!!

سوری اونموقع هنوز تاییدش نکرده بودم
بله شما همیشه به ما لطف داری

mahsa13jewel چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 17:06

avalin bare ke ye wonhyuk e farsi mikhunam
shadidan taraf daare haehyukam ama zir poosti wonhyuk ham midoostam

omidvaram zood be zood update konin


kheili dus daram bedunam in "hyung" kie va nazare hyuk raje be siwon kheili bahal bud
khahim did ke dar ayande che loveii ba hamin pesareye az khod razi miterekooni hyuk khaan

وون هیوک انگلیسی بگو چی خوندی؟
من کل نت رو جارو کردم اما خیلی کمه! فکر کنم همشونم خونده باشم البته :(
ایشالا!!
هیونگ دونگهه ست دیگه، تو پست معرفی شخصیت ها گذاشته بودمش...
بعله بعله
چقد تیکه ی "هیوک خانـ"ـت رو دوست داشتم !

fatemechoi چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 15:12

سلام عزیزم
پارت اولش که عالی بود
اخییییی کیو چه لوسه
ممنون گلم بی صبرانه منتظر پارت بعدیش هستم

این که می بینی کیو لوسه دسته گل نداست!!
خواهش دوستم

لیندا چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 13:55

به نظر داستان جالب و البته پیچیده ای میاد
دوسش داشتم
هیوک به خاطر برادرش اینقدر افسرده ست؟؟خو چرا تنهاش گذاشته

اِ من جواب اینو داده بودم که!!!
یس
جواب سوالت تو فصل 6 داده میشه
^^

reihane سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 22:21 http://myworld-fanfiction.blogfa.com

ایول پس گذاشتیش ..هورااااا
قشنگ بود ..مخصوصا اونجا ک کیو حسابی ادب شد ..
چرا هیوک افسرده شده ؟؟؟؟؟؟
برای قسمت بعد زیاد منتظرم نزاری هااااا
مرسی عزیزم

چون هیونگش تنهاش گذاشته
نه بزودی میذارم نترسین!
ندا ترسناکه!!
خواهش دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد