※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

wonhyuk tw!eet

 برای تو

همه میدونید که هیوک ته ریش و ریش دوست نداره
یه مدت اینو کیو به جون شیون افتادن که ته ریشتو بزن و اینا
البته از اون طرف هیچول توی/یت کرد که منم دوست دارم مثله شیون ریش و سیبیل
داشته باشم اما خب سیبیلم خوب در نمیاد
امروز حدودای  ساعت 8 اینا بود که شیون اینو توی/یت رو به همراه عکس زیر گذاشت


بله بچم ذوق داشته تا به هیوک تندی نشون بده که چه بچه حرف گوش کنیه کککککک
لازم به ذکره که اول به هیوک توی/یت کرد بعد به کیو .
هیوک هم بعد یه یکی دوساعتی زیر توی/یت شیون توییت گذاشت
که چی بشه
بله رسما زد شیونو پکوند اما بعد چند دقیقه دوباره توی//یت گذاشت:
من اون روز رو به خوبی یادمه .به زودی خبرای خوبی میرسه


شیون هم در جواب البته با کلی تاخیرا گفت:
من به خاطر تو هستم.من اونروز رو به خوبی یادمه به زودی خبرای خوبی میرسه
منو ریحانه میگفتیم که این خبر خوب چی میتونه باشه کلی در این مورد صحبت کردیم
اما من میگم شاید خبر خوب حضور توکی توی البوم جدیده!
 

نظرات 1 + ارسال نظر
blue star پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 12:20

من حرفی برای گفتن ندارم چون مرده که حرف نمی زنه من رسما به دیار باقی شتافتم

عزیزم دور از جونت
منم همون لحظه داشتم پر پر میزدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد