※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم
※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

※♘♚◇wonhyukfanclub◆♕♞※

ما الف هستیمو الف میمیرم

eunhyuk pic

سلام روز شما بخیر
چند روز پیش یه سری از عکسای توپ هیوکو یافته بودم
ای حرس میخوردم نمیتونستم بزارمشون نمونش یکیش اینه


عکسش فکنم واسه یه cf باشه دیده بودینش عایا من ندیده بودم اما شوما شاید


اه کمرش از خیلی از دخترای دیگه باریکتره(وای نباید اینو میگفتم باید میگفتم؟)
برای دیدن بقیش تشریف بیارید ادامه مطلب... 

بابت کیفیت عذر میخوام بهترشو نیافتم






چوکو و بابا(مامان )این چوکو مادر زاد مدله به قول ندا باباشم که دیگه حرفی واسه گفتن نمیزاره


ووووووووووووو خدا منو بکشه این فک کنم با جذابتاش قست کشتن فناش رو داره

دیدین گفتم یکی بیگیره منو


نمیدونم چرا این عکسشو میبینم یاد نیکون 2pm میوفتم خیلی هند سامه لعنتی نه؟

وایییییی اپل  گوشیتو کی گاز زده عشقم هوم؟

فای فای اب خند لفطن

نه دیگه کارم از ابقند گذشته دارم ایست قلبی میکنم شوککککک لطفا





همون یه ذره هم نمیپوشیدی خب والا الان چه فرقی کرد اخه







حلللللللققققققققققققق چه جیگرن این پدر و دختررررررررر









 بازم بودا اما فعلا تا همینجاشو داشته باشین تا بعد دوستون دارممممم بای

نظرات 4 + ارسال نظر
(lee min min(arzeu چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 04:36

چه خوشگلن!
منم خیلی هاشو ندیده بودم!
ممنون بابت این عکس خوشگلها!

blue star پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 12:25

وایییییی عکساش خیلی خشنگ بود من تو افق محو شدم جذاب کیوت ناز و.... مرررررسی بلاگ جدید هم مبارک

مرسی عزیزم امیدوارم باهاش راحت باشین و مثله بلاگفا اذیت نکنه
من خودم عاشقشم
خواهش میکنم عزیزم

sogand سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 15:47

وای مریم سلام میگم احیانا قصد جونه مارو کردی خیلی خوشگلن بازم از اینا بذار راستی رمز اون یکی عکسارم بده

سلام سوگند اره دقیقا
چشمممممممممممم رمزش wonhyukمیباشد

fatemechoi سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:05

سلام اجی مریمی
اووواااااااا اسباب کشی کردی خونه ی موقتید مبارک
وااااااایییییی چه عکسای خوشملی
راستی مطلب قبلی رمزداره منم رمزو میخوام خواهش
ممنون مریم گلم

رمز wonhyuk ـه بعد قراره ریحانه هم بیاد اینجا اینجا از بلاگفا بهتره مرسیییییی داره کم کم ثابت میشه فقط کارای انتقال پستا مونده
من عاشق اینام
فدایی داری اجی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد